justfoto

Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

måste göra något snart

Av Emma - 1 juli 2013 13:46

Jag känner att jag vill ändra runt på bloggen lite nu, byta header/bakrund jag måste  lite fler inlägg, nu ska jag åka iväg till ett ställe, och bambambam! jag får ta med mig kamrean! :D jag kanske inte gör något inlägg där men det är för att jag inte ha någon tillgång till internet, kanske om jag har tur att någon kan dela internet till datorn från sin mobil.

NYTT! :D :D :D

- skapat Instagram kontot, jjuussttffoottoo (justfoto gick itne att använda...?)

- ny design


jag måste inte hålla på med bloggen men gör det för att det är kul att andra ser vad man kan göra :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 30 oktober 2013 17:46


Bello på er! Jag har verkligen inte orkat att blogga....  1. Jag har nt haft ngra bilder 2. Jag har höstlov 3. Jag har sepela trekungaslaget (Svergies o nordens största volley2000 tunering) 4. Jag är allmänt lat -.-  5. va fan tänkte jag på...

Av Emma - 9 september 2013 18:07

Hej! Jag har verkligen haft dålig uppdatering *skäms* och jag var istallet igår :D Jag har en jätte fin bild som jag inte ska visa, för att det är min kompis som sitter på och h*n kanske inte vill synas... visar kanske senare.. aja ska försöka bli ...

Av Emma - 17 juni 2013 11:39


   Den som gissar vad dessa två godingar är för hästras vinner ett inlägg om SIN blogg/hemsida!! tips: Denna hästras är en svensk häst från norrland! Denna hästras förekommer som stridshästar i filmerna om Arn. Denna ras är ca. 150-160 cm i mkh(b...

Av Emma - 17 juni 2013 11:24

några bilder från förra året  när jag, min mamma, moster och kusin var ute i stallet <3 fölet har vuxit sedan dess! ska ut idag igen så ikväll eller i morgon kommer ett nytt inlägg med lite bilder!           ...

Av Emma - 9 juni 2013 21:57

ryttaren är Maria Johanson! hon har sidan http://www.mjhast.se/ !!! ...

Presentation

hej!
- kopyright på ALLT
- 13 år!
Bello=Hej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Borde jag göra en vlogg och lägga upp på min youtube kanal?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards