justfoto

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Emma - 30 oktober 2013 17:46

Bello på er! Jag har verkligen inte orkat att blogga.... 

1. Jag har nt haft ngra bilder

2. Jag har höstlov

3. Jag har sepela trekungaslaget (Svergies o nordens största volley2000 tunering)

4. Jag är allmänt lat -.- 

5. va fan tänkte jag på...?

6. just det jag har ju fått en skoldator nu (Macbook   ) så jag har typ inga bilder


Hur som helst jag kollade igenom min Facebook för typ två tre dagar sedan och hittade denna bilden:   

Alltså nt super bra kvalité men who cares? det är den sista bilden jag har kvar sedan min mobil försvann spårlöst på bussen O_o så om någon av er hittar en vit sliten samsung galaxy ace på en buss i västra götaland *Ring mig!* för där har jag in princip alla mina bilder (okej jag ska nt ljuga... några (typ 30) ligger på Instagram) Och det instakontot Forget it! jag la upp typ två bilder och hade en AnKa som profil bild.... Varför jag skiver AnKa och ine anka (like a normal pepole) är för att jag och en kompis skämtar om typ skumma saker och i "stundens hetta" (som normala människor skulle kalla chatten på fb) bestämde vi (lr min kompis) att AnKa ska stavas AnKa (<-- Verry inportant) så tyvär försvann även bilden på AnKa....   


Så nu har jag en ny mobil med endast tre lr fyra bilder... som är typ två av mina kompisar, en bild på min hund och en gris jag gjorde lite randome i lera på bilden i skolan   


Jag har fått glasögon för jag är närsynt också :D wow jätte kul -.- kanske nt... men sätter jag på mig min rutiga skorta, tar en bok sätter upp mitt hår och lägger till mina snygga svarta bågar så skulle jag kunna vara din lärare *feel like a teacher* men vad har ni gjort och när är alla helgona? har det varit lr är det snart?    *comfused* 

ska ändra till halloween tema på bloggen   


happy halloween!  


// Emma 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej!
- kopyright på ALLT
- 13 år!
Bello=Hej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Borde jag göra en vlogg och lägga upp på min youtube kanal?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards